Maar die partner waar je mee samenwerkt spreekt jouw taal niet, alles duurt lang of kost veel meer geld dan je van plan was om uit te geven.
DataDoen kan je vaak al binnen een week helpen om je bugs te smashen, de pixels weer op de juiste plek te zetten en die ene KPI die net niet lijkt te kloppen even te corrigeren.
Geen lange voortrajecten waarbij je halve organisatie aanschuift, maar gewoon: aanpakken die hap.
Maar jij bent de enige in je organisatie die überhaupt iets van data snapt en wil graag je prachtwerk eens tegen het licht houden. DataDoen levert jou het missende setje kijkers voor het vier-ogenprincipe. Wij kijken met je mee, bespreken de gemaakte keuzes, leveren feedback en geven je af en toe een schouderklopje - mits terecht.
Hou jezelf die spiegel voor!
Maar je gelooft wel in je mooie dashboard. Het is net als met vliegen: het laten landen is het moeilijkste en als je dat niet goed doet crash je.
DataDoen heeft 10+ jaren ervaring met dashboards en weet dus precies wat wel en wat niet werkt. In een dergelijk traject bespreken we de werkprocessen waar je dashboard relevant voor is, kijken we of je opmaak goed (genoeg) is, en of de wensen van je eindgebruikers eigenlijk wel valide zijn - spoiler: in dit soort trajecten vaak niet.
Dit traject vindt plaats in volledige samenwerking. Tell me more
Maar wel hele mooie data die je zelf eens tof wilt visualiseren. Alleen: waar te beginnen?
De eerste aanzet is vaak het lastigste, die pakken wij voor je op. Maar we trainen je ook on-the-job en laten je precies zien wat wel werkt en wat niet.
Zie dit als een eerste aanzet in je leven als visualisatie goeroe. Maak de blits bij je collega's!
DataDoen kan met zo'n beetje elke datavisualisatietool omgaan, al hebben we wel een voorkeur voor Qlik
We vertellen je precies wat we doen en waarom. We rekenen er niet op dat je een uitgebreid eindverslag in trilogievorm zoekt.
Alleen is ook maar zo alleen, dus we betrekken je (als je dat wilt) bij het gehele proces, terwijl we bezig zijn. Zo blijf je in control.
Denk in dagen doorlooptijd, niet in weken. Laat staan maanden. Een goed dashboard heeft vaak niet meer nodig dan een frisse kritische blik